czwartek, 2 stycznia 2014

Stosikowe losowanie 1/14 - pary

Iza wybiera numer książki dla Anny (w stosie 155 książek) - 24
Anna wybiera numer książki dla Anne18 (w stosie 25 książek) - 11
Anne18 wybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 125 książek) - 2
Karto_flana wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 691 książek) - 555
ZwL wybiera numer książki dla Paidei (w stosie 62 książki) - 38
Paideia wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 103 książki) - 99
Guciamal wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 120 książek) - 65
Maniaczytania wybiera numer ksiazki dla Izy (w stosie 107 ksiazek) - 8


Proszę o podawanie w komentarzu wybranego numeru oraz tytułu wylosowanej książki a po przeczytaniu linka do recenzji. Efekty stosikowego czytania można znaleźć w zakładce z boku strony.

UWAGA: na przeczytanie wylosowanej książki mamy czas do 30 stycznia.

25 komentarzy:

  1. Iza - dla Ciebie 8 :)

    PS - Aniu - przeczytałam wszystkie stosikowe z ubiegłego roku, ale z powodu mojej blogowej 'depresji' recenzje będą nie wiadomo kiedy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to link do pierwszej zaległej, grudniowej:
      http://mojeprzemiany.blox.pl/2014/01/Dom-Augusty-Majgull-Axelsson.html

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dla Paidei 78. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 78 to się raczej w 62 książkach nie mieści :P

      Usuń
    2. Ha, w cudzy stos spojrzałem :( to 38.

      Usuń
  3. Dla Kartoflanej nr 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi wylosowano ksiązkę Charlotte Bronte Jane Eyre Autobiografia. Link do recenzji grudniowej niebawem.

      Usuń
    2. Recenzja z grudnia : http://anne18-recenzentka.blogspot.com/2014/01/143-katarzyna-michalak-w-imie-miosci.html

      Usuń
  4. Dla manniczytania wybieram numer 65. I informuję, że podobnie, jak maniaczytania i ja przeczytałam wszystkie wylosowane, tylko z recenzjami trochę trudno mi się zebrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guciamal - wybrałaś mi wspaniale :) Oby cały rok taki był!

      "Polska na filmowo" Marek Szymański

      Usuń
    2. Się cieszę i oby był taki :)

      Usuń
  5. Dka Ani- 24. Milej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Padło na książkę o losach Hansa Fallady w Hamburgu. Na razie zaczęłam książkę grudniową, cegłówkę prawie 900 stron Mitchenera, obawiam się, że poczytam ją dłużej niż miesiąc:(

      Usuń
  6. Manio,
    wylosowałaś mi "W lwiej skórze" Michaela Ondaatje.
    Nie wiem zupełne, czego się spodziewać:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza - ciekawa jestem - "Angielski pacjent" to przepiękna książka. Jakby co, to chętnie potem pożyczę ;)

      Usuń
  7. To ja wybieram dla zwl nr 555 :) Milej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiła się Gorączka latynoamerykańska Domosławskiego, dzięki.

      Usuń
  8. Czy może ktoś dla mnie wylosować książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja ci wybiorę 99.

      Usuń
    2. Wielkie dzięki, padło na Dyptyk petersburski Brodskiego, zaraz zabieram się za czytanie. :)

      Usuń
  9. Recenzja listopadowa http://guciamal.blogspot.com/2013/12/martwa-natura-z-wedzidem-zbigniew.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Bardzo przepraszam za długą ciszę w eterze - zbyt długą, czego kompletnie się nie spodziewałam... :) Przepraszam też, że nie wylosowałam numeru książki, ale widzę, że zrobiła to za mnie Anna.

      ZwL wylosował dla mnie książkę, z którą ciągle było mi nie po drodze - "psalm u kresu podróży" Erika Hansena. Dzięki !!!

      Usuń
    2. Ledwo w to wierzę, ale przeczytałem grudniową książkę i nawet o niej napisałem: http://www.zacofany-w-lekturze.pl/2014/01/to-wszystko-swinie-emil-zola-kuchenne.html

      Usuń
    3. Oh super, pędzę czytać!

      Usuń
  10. Moja grudniowa recenzja To ja byłem Vermereem http://guciamal.blogspot.com/2014/01/to-ja-byem-vermeerem-frank-wynne.html

    OdpowiedzUsuń